Πολύ αργό το Thunderbird 5 και 6

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Sep 10 09:43:23 EEST 2011

On 10/09/2011 02:54, Leonidas Tsampros wrote:

> Ωραία εγώ είχα πρόβλημα σε debian stable χρησιμοποιώντας latest firefox
> από το http://mozilla.debian.net/ (μαζί με nvidia driver) λόγω
> αυτού:

> Εμένα συγκεκριμένα ότι ήταν gtk based έγινε υπερβολικά αργό σε
> οποιοδήποτε window operation. Ειδικά το resizing ήθελε εξωγήινη υπομονή
> και ήταν και ο λόγος που έκατσα να δω τι φταίει.

Οπότε πιθανότατα να υπάρχει αντίστοιχο πρόβλημα και με τον intel
driver[1]. Αν και δεν αντιμετωπίζω την ίδια αργοπορία με αυτό που
περιγράφεις, έκανα στον FF τις ίδιες αλλαγές που είχα κάνει στο ΤΒ,
οπότε θα δείξει. Πάντως όσο χρησιμοποιώ το TB τόσο περισσότερο
καταλαβαίνω τη διαφορά με πριν.

[1] Για να μη λέω και πράγματα στον αέρα, η αλήθεια είναι ότι δεν την
έχω ψάξει καθόλου σχετικά με τον driver για την onboard vga. Γενικά για
γραφικά/ηχο μάλλον άφησα τους drivers που έβαλαν τα windows, οι οποίοι
συνήθως είναι ψιλομάπα, οπότε επιφυλάσσομαι να το ψάξω λίγο παραπάνω το
θέμα κάποια άλλη στιγμή.