Πολύ αργό το Thunderbird 5 και 6

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Sep 9 19:59:32 EEST 2011

On 09/09/2011 17:12, Nick Demou wrote:

> πρόσθεσε τα ξανά ένα ένα και δες τι κάνει την ζημιά
> IMO το πιο "ύποπτο" extension είναι το sync-extension και το λιγότερο
> ύποπτο είναι το dictionary

Απαντώντας και στο Λεωνίδα ταυτόχρονα, το πρόβλημα αυτό συμβαίνει σε
windows και μαλλον φταίει το ότι το νέο ΤΒ χρησιμοποιεί hardware
acceleration για τα fonts και το interface. Στο μεταξύ εγώ έχω μια
onboard κάρτα γραφικών (intel 4500) και πιθανότατα να υπάρχει κάποιο
πρόβλημα στο να δουλέψουν αυτά τα δύο μαζί. Οι παραπάνω αλλαγές που
έκανα στο config έφεραν αποτέλεσμα. Τα παραπάνω extensions ποτέ δε μου
δημιούργησαν πρόβλημα, αλλά ακόμη και κάποιο από αυτά να ήταν η αιτία,
θα προτιμούσα την αργοπορία παρά να το απενεργοποιήσω.

Τώρα ο Λεωνίδας μου έβαλε και κάποιες υποψίες για τον FF, γιατί κι εκεί
είναι κάπως αργοκίνητα τα πράγματα, αλλά δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα
γιατί συνήθως έχω από 150 και πάνω tabs ανοιχτά... :P