Apories desktop environment

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Sat Nov 26 18:27:11 EET 2011

Στις 26 Νοεμβρίου 2011 3:31 μ.μ., ο χρήστης Thomas Venieris
<thomas.venieris at gmail.com> έγραψε:
> Στις 26/11/2011 09:37 πμ, ο/η Nikos Platis έγραψε:

> Η όλη κατάσταση μου θυμίζει λέσχη που οι περισσότεροι κυκλοφορούν με γιλέκο
> και πίπα και κάνουν θέμα που ένα μέλος ήρθε με τζιν και αθλητικά παπούτσια.
>
> Δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι πως τα Ελληνικά είναι γρηγορότερα από τα
> greeklish όταν αποδεδειγμένα χρειάζονται περισσότερους πληκτρισμούς για το
> ίδιο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των ενδιαμεσων αλλαγών γλωσσας για την
> πληκτρολόγηση Αγγλικών λέξεων.
>
> Εκτός κι αν είσαι διατεθιμένος να λάβεις μέρος σε διαγωνισμό typespeed
> [...]

Τώρα απασχολούμε τη λίστα με χαζομάρες, αλλά καλό είναι να διαβάζουμε
αυτά που γράφει ο άλλος και όχι αυτά που νομίζουμε ότι γράφει.

Δεν έγραψα πουθενά ότι το να γράφει κανείς στα ελληνικά είναι πιο
γρήγορο από το να γράφει σε greeklish, έγραψα απλώς ότι το να πιάσει
κανείς ικανοποιητική ταχύτητα πληκτρολόγησης στον ένα ή στον άλλο
τρόπο γραφής είναι απλώς θέμα συνήθειας. Ποσοτικά η διαφορά σε
πληκτρισμούς είναι ένας τόνος ανά λέξη και δύο εναλλαγές γλώσσας ανά
μισή παράγραφο, ας πούμε, που στατιστικά δεν κάνουν και σπουδαία
διαφορά αν κάποιος γράφει σχετικά γρήγορα.