Apories desktop environment

Thomas Venieris thomas.venieris at gmail.com
Sat Nov 26 15:31:30 EET 2011

Στις 26/11/2011 09:37 πμ, ο/η Nikos Platis έγραψε:
> Και η ταχύτητα είναι καθαρά θέμα συνήθειας: κάποτε (τον παλιό καιρό
> που η υποστήριξη ελληνικών ήταν προβληματική) έγραφα greeklish με
> μεγάλη ταχύτητα. Τώρα πια αν πάω να το κάνω θα μου πάρει τον τριπλάσιο
> χρόνο σε σχέση με το να γράφω ελληνικά... Κατά τα άλλα δεν νομίζω ότι
> το Alt+Shift εισάγει ουσιώδη καθυστέρηση...

Η όλη κατάσταση μου θυμίζει λέσχη που οι περισσότεροι κυκλοφορούν με
γιλέκο και πίπα και κάνουν θέμα που ένα μέλος ήρθε με τζιν και αθλητικά
παπούτσια.

Δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι πως τα Ελληνικά είναι γρηγορότερα από τα
greeklish όταν αποδεδειγμένα χρειάζονται περισσότερους πληκτρισμούς για
το ίδιο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των ενδιαμεσων αλλαγών γλωσσας
για την πληκτρολόγηση Αγγλικών λέξεων.

Εκτός κι αν είσαι διατεθιμένος να λάβεις μέρος σε διαγωνισμό typespeed
(http://typespeed.sourceforge.net/) για να το αποδείξεις :-)

φιλικά,