Apories desktop environment

Thomas Venieris thomas.venieris at gmail.com
Sat Nov 26 19:17:05 EET 2011

Στις 26/11/2011 06:27 μμ, ο/η Nikos Platis έγραψε:
> Τώρα απασχολούμε τη λίστα με χαζομάρες, αλλά καλό είναι να διαβάζουμε
> αυτά που γράφει ο άλλος και όχι αυτά που νομίζουμε ότι γράφει.
>
> Δεν έγραψα πουθενά ότι το να γράφει κανείς στα ελληνικά είναι πιο
> γρήγορο από το να γράφει σε greeklish, έγραψα απλώς ότι το να πιάσει
> κανείς ικανοποιητική ταχύτητα πληκτρολόγησης στον ένα ή στον άλλο
> τρόπο γραφής είναι απλώς θέμα συνήθειας. Ποσοτικά η διαφορά σε
> πληκτρισμούς είναι ένας τόνος ανά λέξη και δύο εναλλαγές γλώσσας ανά
> μισή παράγραφο, ας πούμε, που στατιστικά δεν κάνουν και σπουδαία
> διαφορά αν κάποιος γράφει σχετικά γρήγορα.

Το ίδιο ισχύει για το πολυτονικό. Γιατί δεν γράφουμε όλοι πολυτονικό;
Άλλωστε είναι ακόμα πιο όμορφο από το μονοτονικό.

Δεν καταλαβαίνεις πως δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες
προτεραιότητες; Εσένα κι εμένα μας ενδιαφέρει το παρουσιαστικό ενός
μηνύματος. Σε κάποιους άλλους το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το
περιεχόμενο, η πληροφορία καθεαυτή, όχι το περιτύλιγμα.

btw εγώ είμαι τουλάχιστον δύο φορές πιο γρήγορος στα greeklish.

φιλικά,