text file encoding (οφτόπικ)

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Fri Nov 11 09:29:01 EET 2011

Καλημέρα!

Ερώτηση: Ποιο είναι το πρέπον encoding για ανταλλαγή text αρχείων με
ελληνικά;
Έχω βρεί το μπελά μου σε ένα μάθημα που κάνω όπου εγώ τους δίνω text
αρχεία σε UTF-8 encoding όπως είναι το default στο linux, αυτοί δεν
μπορούν να το διαβάσουν με τα wordpad τους και τα notepad τους και τα
διάφορα MS Win flavours τους, ενώ αυτά που μου δίνουν αυτοί είναι
συνήθως σε ISO-8859-7 και στην καλύτερη σε UTF-16 που από ό,τι
καταλαβαίνω είναι αυτό που σώζουν τα windows όταν επιλέξεις 'Unicode'.

Καταλαβαίνω την υποκειμενικότητα και την αοριστία της ερώτησης περί
πρέποντος encoding, αλλά για πείτε καμιά σκέψη...

Γ.