Stable διανομή με καλή υποστήριξη για ATi κάρτες και KDE για laptop

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Fri May 20 22:26:34 EEST 2011

Στις Παρ 20 Μαΐ 2011, ο/η George Notaras έγραψε:
> Προσπαθώ να κάνω μια αντιστοιχία με κάποιο redhat clone ή με κάποια
> έκδοση fedora και καταλήγω ότι παρόμοια φαινόμενα με αναβαθμίσεις που
> μπορεί να χαλάσουν το backwards compatibility και που μπορεί να
> απεγκαταστήσουν πακέτα, χωρίς όμως να φτάνουμε στα άκρα και να διαλύεται
> το σύμπαν σε κάθε update, θα παρατηρούνταν σε μια υποθετική διανομή
> fedora που θα ήταν κάτι ενδιάμεσο από fedora-stable και fedora-devel.
> Δηλαδή αυτό το aptosid είναι πολύ πιο bleeding-edge κι από το fedora!!
>
> Και πραγματικά θέλω να ρωτήσω ρε παιδιά: τί λειτουργικά είναι αυτά που
> [...]

Τρέχουμε ένα λειτουργικό με συγκεκριμένες διαδικασίες (4 επίπεδα:
experimental, unstable, testing, stable, δες
http://en.wikipedia.org/wiki/Debian#Development_procedures για να καταλάβεις
την έννοια που έχουν), το οποίο για κάποιον με ελάχιστη εμπειρία στη
διαχείριση των αναβαθμίσεων του είναι εξαιρετικά σταθερό και απροβλημάτιστο
στη χρήση.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, οι φορές που "έσπασα" κάτι στο σύστημα μου ήταν
3 σε διάστημα 3 ετών, και από αυτές μόνο στη 1 δεν έφταιγα (έπεσα πάνω σε ένα
upstream bug στα initscripts το οποίο διορθώθηκε λίγες ώρες μετά, αφού όμως
είχα προλάβει να κάνω dist-upgrade). Και τις τρείς φορές η διόρθωση ήταν πολύ
εύκολη για κάποιον με μικρή εμπειρία στο linux (όχι όμως για κάποιον τελείως
αρχάριο).

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"