Stable διανομή με καλή υποστήριξη για ATi κάρτες και KDE για laptop

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri May 20 23:00:52 EEST 2011

On 20/05/2011 22:26, Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Στις Παρ 20 Μαΐ 2011, ο/η George Notaras έγραψε:

> Τρέχουμε ένα λειτουργικό με συγκεκριμένες διαδικασίες (4 επίπεδα:
> experimental, unstable, testing, stable, δες
> http://en.wikipedia.org/wiki/Debian#Development_procedures για να καταλάβεις
> την έννοια που έχουν), το οποίο για κάποιον με ελάχιστη εμπειρία στη
> διαχείριση των αναβαθμίσεων του είναι εξαιρετικά σταθερό και απροβλημάτιστο
> στη χρήση.

Ίσως να είμαι λίγο προϊδεασμένος από το development του fedora, όπου
υπάρχει μόνο stable και development (alpha->beta->final) και δεν μπορώ
να εντάξω κάπου τις συγκεκριμένες διαδικασίες και γι' αυτό δεν μπορώ να
το αντιληφθώ ακριβώς. Είναι κάπως διαφορετικά τα πράγματα, αλλά πάνω
κάτω κατάλαβα για τι μιλάμε.

> Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, οι φορές που "έσπασα" κάτι στο σύστημα μου ήταν
> 3 σε διάστημα 3 ετών, και από αυτές μόνο στη 1 δεν έφταιγα (έπεσα πάνω σε ένα
> upstream bug στα initscripts το οποίο διορθώθηκε λίγες ώρες μετά, αφού όμως
> είχα προλάβει να κάνω dist-upgrade). Και τις τρείς φορές η διόρθωση ήταν πολύ
> εύκολη για κάποιον με μικρή εμπειρία στο linux (όχι όμως για κάποιον τελείως
> αρχάριο).

Ομολογώ ότι θα περίμενα να ακούσω για πολύ περισσότερες περιπτώσεις.
Εντάξει, ουδεμία σχέση με fedora development version. Ήταν ατυχής η
προσομοίωση. :)