Απορία aptosid

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Wed May 18 21:07:28 EEST 2011

Στις 18/05/2011 06:57 μμ, ο/η Thanos Kyritsis έγραψε:

> Ναι, αλλά εδώ δε φταίει το ubuntu :-P Στη χειρότερη, ας κράταγες το
> 10.10 λίγο ακόμα.
>
> Πάντως εντάξει, με πακέτα σαν τον firefox (που δεν έχουν
> dependencies), όταν κάτι στραβώσει, πας στο firefox.com και φέρνεις
> τον παλιό firefox, τον πετάς στο /usr/local/firefox-tade και κάνεις
> δουλειά ....

> νομίζω δε φταίει ο 4 (και κάποιες δηλώσεις που έστειλα από taxisnet,
> δεν παρατήρησα κάποια καφρίλα)

Δυστυχώς εγώ παρατήρησα...
Η περίπτωσή μου ήταν μία στο εκατομμύριο: είχα κάνει λάθος στον πίνακα 5 -
δήλωση ακινήτου, και ενώ έκανα διαγραφή-επανεισαγωγή (στη φόρμα εισαγωγής),
στο Ε1 δεν γίνονταν ενημέρωση. Δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα με τον 4 ή είναι
γενικότερο του firefox. Τελικά αναγκάστηκα να μπω με explorer για να μπορέσω
να ολοκληρώσω τη δήλωση...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-all.html