Re: Απορία aptosid

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed May 18 18:57:42 EEST 2011

2011/5/18 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:

> Αν από firefox 3.6 πας σε 4.0 δεν θέλεις κανένα πεντάλεπτο για να
> εξοικειωθείς; Είναι λοιπόν μέρες που ούτε πεντάλεπτο δεν έχω. Και,

Ναι, αλλά εδώ δε φταίει το ubuntu :-P Στη χειρότερη, ας κράταγες το
10.10 λίγο ακόμα.

Πάντως εντάξει, με πακέτα σαν τον firefox (που δεν έχουν
dependencies), όταν κάτι στραβώσει, πας στο firefox.com και φέρνεις
τον παλιό firefox, τον πετάς στο /usr/local/firefox-tade και κάνεις
δουλειά ....

> παρεμπιπτόντως, στον 4.0 αντιμετώπισα προβλήματα με τον vimperator,
> και επίσης σταμάτησε να δουλεύει το web banking της Εθνικής (και
> νομίζω και το taxisnet δεν τα πάει πολύ καλά). Όλα αντιμετωπίσιμα,
> αλλά θέλουν το χρόνο τους και την εξοικείωσή τους.

νομίζω δε φταίει ο 4 (και κάποιες δηλώσεις που έστειλα από taxisnet,
δεν παρατήρησα κάποια καφρίλα)

> Πράγματι, φαίνεται πως το aptosid δεν είναι για μένα. Ίσως το Debian
> testing, αλλά κι αυτό έχει το ίδιο πρόβλημα. Χρησιμοποιούσα Debian
> testing στην προ Ubuntu εποχή, αλλά μπορεί το καθημερινό dist-upgrade
> να αντικαθιστούσε το GNOME 2 με το 3. Δεν αντέχω τέτοιες αλλαγές
> απρογραμμάτιστα.

Τότε αυτό που χρειάζεσαι είναι λίγο προετοιμασία πριν τα upgrades,
ανεξάρτητα από το ποιά διανομή θα βάλεις τελικά.
Και μαζί με την προετοιμασία, λίγη στρατηγική και backup plan για
downgrade. Πχ ακόμα και το να κρατάς το /var/cache/apt/archives,
μερικές φορές είναι πολύ σωτήριο. Ή ένα άλλο κόλπο είναι πως βάζεις το
update όσο πιο γρήγορα γίνεται ώστε να προλάβεις τα παλιά πακέτα στα
apt mirrors που δεν έχουν προλάβει ακόμα να τρέξουν το cron τους :-P
(ok, λίγο ριψοκίνδυνο να στηρίζεσαι σε αυτό, αλλά εμένα με έχει σώσει
μερικές φορές).