Απορία aptosid

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed May 18 21:31:11 EEST 2011

On 18/05/2011 14:35, Antonis Christofides wrote:
> [...] αλλά μ' αρέσουν οι αυτοματισμοί που κάνουν τα
> προφανή πραγματάκια να δουλεύουν με προφανή τρόπο, και δεν θέλω να
> είμαι γκουρού για να μου δουλέψουν. Λέτε να μείνω στο Ubuntu;

Κρίνοντας από προσωπική εμπειρία (Fedora -> CentOS), σου λέω να μείνεις.
Αν πας σε οτιδήποτε πιο σταθερό (με την έννοια των λιγότερων και όχι
τόσο ριζικών αναβαθμίσεων), θα συναντήσεις άλλου είδους προβλήματα, του
τύπου: "μα καλά πώς αντέχουν αυτοί εδώ χωρίς το τάδε χαρακτηριστικό που
είχε το Fedora/Ubuntu/OpenSUSE;" ή "πώς είναι δυνατόν να περιμένω 2
χρόνια για να δω αυτή την αλλαγή;". Και κάπως έτσι αρχίζει το άγριο
καστομάρισμα για να φτάσεις τη λειτουργικότητα εκεί που θέλεις. Αλλά
έτσι, πάρα πολύ σύντομα τα πράγματα γίνονται πολύ χειρότερα από ότι ήταν
προηγουμένως κι αρχίζεις να εύχεσαι να μην είχες χάσει ποτέ την ώρα σου
προσπαθώντας να κάνεις μια διανομή που κάνει μόνο για τα desktop
δημόσιας υπηρεσίας (μιλάμε για desktop χρήση, αλλιώς δεν σηκώνω κουβέντα
:)) να φορεθεί από το δικό σου desktop!