Re: Απορία aptosid

Leonidas Vomvoridis vomvoridis at gmail.com
Wed May 18 17:17:55 EEST 2011

Το testing πάντως (με xfce) πάει σφαίρα στο netbook μου. Dist-upgrade
δεν κάνω, απλά κάθε ενάμισι χρόνο (λίγους μήνες αφού πάει το testing
σε stable) ξαναπερνάω το (καινούργιο) testing απ'την αρχή. Δεν είχα
ποτέ πρόβλημα με dist-upgrade αλλά με εκνευρίζει λίγο να έχω πολλές
εκδόσεις των ίδιων libs ταυτόχρονα... Κάθε τόσο φτιάχνω κι ένα δικό
μου (minimal) kernel με το τελευταίο patchlevel της ίδιας long-term
stable release που έχει το testing και δεν είχα ποτέ μα ποτέ το
παραμικρό πρόβλημα.

Out-of-the-box δουλεύουν τα πάντα -- cardreader, wifi, opengl, webcam,
bluetooth, suspend/resume, hibernate/thaw...

Όσο για το wifi ναι, κι εγώ είμαι της παλιάς σχολής (vi
/etc/network/interfaces και wpa_supplicant.conf) αλλά υπάρχει πάντα
και το wicd. Και αντί για static IP ρυθμίζω το dhcpd του router να
δίνει συγκεκριμένες IP σε συγκεκριμένες MAC (και το macchanger το
χρησιμοποιώ μόνο εκτός σπιτιού).