Re: Απορία aptosid

Antonis Konstantinos Tzorvas antonis at tzorvas.com
Wed May 18 17:13:25 EEST 2011

Δεν υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις "block" τα πακέτα από ένα συγκεκριμένο
release και πάνω;

Δηλαδή βγαίνει gnome 3, εσύ το κάνεις "block/mask" και απλά στο dist-upgrade

να μην στο περνάει..

Λογικά θα πρέπει να υπάρχει κάτι τέτοιο.

2011/5/18 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>

>   Eίμαι περίεργος να ακούσω κάποιο fail story εδώ, καθότι συνήθως το
>>

> Αν από firefox 3.6 πας σε 4.0 δεν θέλεις κανένα πεντάλεπτο για να
> εξοικειωθείς; Είναι λοιπόν μέρες που ούτε πεντάλεπτο δεν έχω. Και,
> παρεμπιπτόντως, στον 4.0 αντιμετώπισα προβλήματα με τον vimperator,
> και επίσης σταμάτησε να δουλεύει το web banking της Εθνικής (και
> νομίζω και το taxisnet δεν τα πάει πολύ καλά). Όλα αντιμετωπίσιμα,
> αλλά θέλουν το χρόνο τους και την εξοικείωσή τους.
>
> Άρα το «να μείνω χωρίς σύστημα» το εννοώ ευρύτερα, όχι μόνο το να
> χαλάσουν πράγματα. Εννοώ το να βρω πώς θα επαναφέρω τα παλιά
> [...]

Konstantinos Antonios Tzorvas
Student, Dept. of Information and Communication Systems Engineering
University of the Aegean
Karlovassi, Samos, GR-83200, Greece
Email: antonis at tzorvas.com