Απορία aptosid

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed May 18 17:00:31 EEST 2011

>  Eίμαι περίεργος να ακούσω κάποιο fail story εδώ, καθότι συνήθως το
>  upgrade του Ubuntu (αλλά και του Debian stable) γίνεται κανονικά.

Αν από firefox 3.6 πας σε 4.0 δεν θέλεις κανένα πεντάλεπτο για να
εξοικειωθείς; Είναι λοιπόν μέρες που ούτε πεντάλεπτο δεν έχω. Και,
παρεμπιπτόντως, στον 4.0 αντιμετώπισα προβλήματα με τον vimperator,
και επίσης σταμάτησε να δουλεύει το web banking της Εθνικής (και
νομίζω και το taxisnet δεν τα πάει πολύ καλά). Όλα αντιμετωπίσιμα,
αλλά θέλουν το χρόνο τους και την εξοικείωσή τους.

Άρα το «να μείνω χωρίς σύστημα» το εννοώ ευρύτερα, όχι μόνο το να
χαλάσουν πράγματα. Εννοώ το να βρω πώς θα επαναφέρω τα παλιά
scrollbars ή το να διορθώσω τις ρυθμίσεις που δεν μ' αρέσουν.

Πράγματι, φαίνεται πως το aptosid δεν είναι για μένα. Ίσως το Debian
testing, αλλά κι αυτό έχει το ίδιο πρόβλημα. Χρησιμοποιούσα Debian
testing στην προ Ubuntu εποχή, αλλά μπορεί το καθημερινό dist-upgrade
να αντικαθιστούσε το GNOME 2 με το 3. Δεν αντέχω τέτοιες αλλαγές
απρογραμμάτιστα.

Οπότε άλλη Debian-based διανομή εκτός απ' το Ubuntu που να παρέχει
σχετικά συχνό upgrade, με απόλυτη σταθερότητα εκδόσεων λογισμικού στο
ενδιάμεσο, δεν υπάρχει;