Re: Απορία aptosid

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed May 18 15:29:46 EEST 2011

2011/5/18 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> Αν όταν βγει η νέα έκδοση είμαι πολύ
> πιεσμένος για να ρισκάρω να μείνω δυο μέρες χωρίς σύστημα, μπορώ να
> αναβάλω το upgrade για μήνες.

Eίμαι περίεργος να ακούσω κάποιο fail story εδώ, καθότι συνήθως το
upgrade του Ubuntu (αλλά και του Debian stable) γίνεται κανονικά. Του
Ubuntu με πιο friendly τρόπο (τρέχεις το lalaκι του και απλά επιτηρείς
τί κάνει και απαντάς στις ερωτήσεις του apt όταν χρειάζεται), ενώ του
Debian stable θέλει λίγο διάβασμα πριν ξεκινήσεις τη διαδικασία.

> Μια δεύτερη ανησυχία που έχω είναι ότι στο ubuntu το wireless δουλεύει
> out-of-the-box (αν βέβαια δοκιμάσεις να το custom, π.χ. να βάλεις
> σταθερή IP address ή να αλλάξεις το DNS, μπορεί να φας τα μούτρα σου,
> αλλά αυτό δεν με πολυενοχλεί).

Τουλάχιστον κάνανε το καλό και ο network manager τους μπαίνει εντελώς
στο περιθώριο αν ανιχνεύσει πως έχει βάλει τα good old Debian classic
settings σου (χεράτα) στο /etc/network/ ...

> προφανή πραγματάκια να δουλεύουν με προφανή τρόπο, και δεν θέλω να
> είμαι γκουρού για να μου δουλέψουν. Λέτε να μείνω στο Ubuntu;

Πάντως η μετάβαση που περιγράφεις είναι να πας από τη μέρα στη νύχτα
(or vice versa). Από το Debian stable (ή την σαφώς πιο λουσάτη έκδοσή
του) να πας στο unstable, ένα μεγάλο ΧΜ εδώ ..... και ένα μεγαλύτερο
ΧΜ επειδή λες πως περνάνε μήνες (!!) από το ένα dist-upgrade στο άλλο,
εγώ το dist-upgrade το έχω για καθημερινό ψωμοτύρι, όσο πίνω τις
πρώτες γουλιές από τον καφέ μου το πρωί για να ανοίξει το βλέφαρο κάνω
κι ένα dist-upgrade για να περάσει η ώρα (βέβαια αυτό για μέχρι Debian
testing).