Απορία aptosid

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed May 18 16:42:24 EEST 2011

On 05/18/2011 03:29 PM, Thanos Kyritsis wrote:

> Πάντως η μετάβαση που περιγράφεις είναι να πας από τη μέρα στη νύχτα
> (or vice versa). Από το Debian stable (ή την σαφώς πιο λουσάτη έκδοσή
> του) να πας στο unstable, ένα μεγάλο ΧΜ εδώ ..... και ένα μεγαλύτερο
> ΧΜ επειδή λες πως περνάνε μήνες (!!) από το ένα dist-upgrade στο άλλο,
> εγώ το dist-upgrade το έχω για καθημερινό ψωμοτύρι, όσο πίνω τις
> πρώτες γουλιές από τον καφέ μου το πρωί για να ανοίξει το βλέφαρο κάνω
> κι ένα dist-upgrade για να περάσει η ώρα (βέβαια αυτό για μέχρι Debian
> testing).

Γενικα οποτε εκανα διστ-απγρειδ μεταξυ μειτζορ εκδοσεων (απο Πατατα σε
Σαργο, κι απο Ελενη σε Σκουιζ), τα μονα πραγματα που χτυπησαν ηταν αυτα
που περιμενα να χτυπησουν, δηλαδη ο,τι ειχα εγκαταστησει με το χερι, και
γενικα δε θυμαμαι να παιδευτηκα ποτε πανω απο μια μερα περιπου για να
φερω διστ-απγρειδεδ συστημα στα ισια του.

Η σχεδον στα ισια του (γαμω το ουδεβ).

Πρεπει να πω οτι ειναι μια διαδικασια που την πρωτη φορα που την εκανα,
εμεινα τοσο "γουαου, μαλακα, αυτο δουλεψε!" εντυπωσιασμενος, που απο
τοτε δεν τη φοβηθηκα ποτε.

Βεβαια εγω κανω το λαθος να συμπεριφερομαι στο Δεβιαν μου σαν να ηταν
γιουνιξ, και οχι σα να ηταν γουιντοουζ χωρις ιους.