Απορία aptosid

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed May 18 14:35:32 EEST 2011

Ευχαριστώ για τις κατατοπιστικότατες απαντήσεις.

Αυτό που μου αρέσει στο Ubuntu (και στο Debian stable, αλλά αυτό δεν
το βάζω σε desktop/laptop), είναι πως το σύστημα είναι πολύ σταθερό,
εκτός όταν αλλάζω έκδοση. Αν όταν βγει η νέα έκδοση είμαι πολύ
πιεσμένος για να ρισκάρω να μείνω δυο μέρες χωρίς σύστημα, μπορώ να
αναβάλω το upgrade για μήνες.

Αν λοιπόν έχω aptosid, και προκύψει ένα critical security bug στον
firefox, αλλά τρέχω ακόμα τον 3.6 γιατί έχω τρεις μήνες να κάνω
dist-upgrade, τότε το safe-upgrade θα μου βάλει ασφαλή έκδοση του 3.6;
Αυτή είναι η μία ανησυχία μου.

Μια δεύτερη ανησυχία που έχω είναι ότι στο ubuntu το wireless δουλεύει
out-of-the-box (αν βέβαια δοκιμάσεις να το custom, π.χ. να βάλεις
σταθερή IP address ή να αλλάξεις το DNS, μπορεί να φας τα μούτρα σου,
αλλά αυτό δεν με πολυενοχλεί). Δεν ξέρω αν ξεχνάω και τίποτε άλλο
εκτός από το wireless, αλλά μ' αρέσουν οι αυτοματισμοί που κάνουν τα
προφανή πραγματάκια να δουλεύουν με προφανή τρόπο, και δεν θέλω να
είμαι γκουρού για να μου δουλέψουν. Λέτε να μείνω στο Ubuntu;