Απορία aptosid

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Wed May 18 14:26:25 EEST 2011

Στις 18/05/2011 02:16 μμ, ο/η Theodore Lytras έγραψε:
> Στις 18 Μαΐου 2011 1:39 μ.μ., ο χρήστης Σπύρος Γεωργαράς<sng at hellug.gr>  έγραψε:

> Τρέχω στο λαπιτόπ μου aptosid (πάλαι ποτέ sidux) από το Γενάρη του
> 2008, συνεχόμενα χωρίς επανεγκατάσταση (μόνο apt-get dist-upgrade),
> και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

Same here :)
Μόνο που το έχω και στο desktop και στο laptop
Μία φορά κατάφερα να το σπάσω, και αυτό επειδή δεν διάβασα τα d-u warnings
πριν το d-u. Αλλά πάντα έχω εύκαιρο και ένα image του Clonezilla, για καλό και
για κακό :)

> [...]
> utility συστήματος του sidux αλλά πλέον δεν ισχύει για το aptosid.
>
> Ουσιαστικά το aptosid είναι 99.9% debian sid, απλώς με custom kernel.
> Και η χρησιμότητα είναι οτι (1) σου προσφέρει ένα άμεσο δρόμο για το
> sid, δεδομένου οτι δεν υπάρχουν επίσημα releases του sid (κανονικά
> εγκαθιστάς stable ή testing και το μετατρέπεις σε sid), και (2) έχει
> κάποιες ρυθμίσεις (π.χ. στο apt-get) που είναι πιο sensible (ανάλογα
> τα γούστα του καθενός) από το επίσημο debian.
>
> Γι' αυτό και τα καλοκαιρινά T-shirt μου έχουν το Debian swirl και όχι

:)

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-all.html