Απορία aptosid

Alex Ballas alex at ballas.org
Wed May 18 14:13:43 EEST 2011

On 05/18/2011 01:39 PM, Σπύρος Γεωργαράς wrote:
> Στις 18/05/2011 01:28 μμ, ο/η Antonis Christofides έγραψε:
>>

> Η βασική διαφορά είναι ότι παρεμβάλουν τα δικά τους repositories και
> κάνουν hold κάποια πακέτα του sid τα οποία «αποδεδειγμένα» θα έσπαγαν
> το σύστημά σου, με αποτέλεσμα να ελαχιστοποιείται η πιθανότητα να
> γίνει αυτό. Κατά τα άλλα είναι όπως το sid (διαβάζεις τα d-u warnings
> και προσέχεις πότε θα κάνεις dist-upgrade)
>
> Πέραν αυτού παρέχουν και δικό τους (custom) kernel, αλλά μη με
> ρωτήσεις παραπάνω δεν έχω ψάξει τι και πως...

Hold δε κάνουν, απλά βγάζουν κάποια hotfixes αν σπάσει τίποτα.  Από την
εμπειρία μου, αν προσέχεις το τι θα κάνεις upgrade και τι όχι, τότε
είναι το ίδιο stable ένα το απλό sid. Επίσης δίνουν 1-2 tools όπως
network configuration με ncurses ktl, για να μη παιδεύεσαι  με τα
wireless και κάποια extra udev rules. Το cd είναι live και έχουν δικό
τους gui για το installation, όπως και ένα live usb creator επίσης δικό
τους. Nα προσθέσω στον kernel, πως είναι πάντα ο latest και θα έχεις σε
συχνή βάση kernel updates.

PS: Το art work τους είναι άσχημο :P

--
Alex Ballas