Απορία aptosid

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Wed May 18 13:39:38 EEST 2011

Στις 18/05/2011 01:28 μμ, ο/η Antonis Christofides έγραψε:
> Ψάχνω για διανομή για desktop/laptop, γιατί το Ubuntu έχει αρχίσει να
> μου τη σπάει. Μπορεί κάποιος να μου πει ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο
> aptosid και στο Debian sid; Γιατί δεν καταλαβαίνω απ' αυτά που διαβάζω.

Η βασική διαφορά είναι ότι παρεμβάλουν τα δικά τους repositories και κάνουν
hold κάποια πακέτα του sid τα οποία «αποδεδειγμένα» θα έσπαγαν το σύστημά σου,
με αποτέλεσμα να ελαχιστοποιείται η πιθανότητα να γίνει αυτό. Κατά τα άλλα
είναι όπως το sid (διαβάζεις τα d-u warnings και προσέχεις πότε θα κάνεις
dist-upgrade)

Πέραν αυτού παρέχουν και δικό τους (custom) kernel, αλλά μη με ρωτήσεις
παραπάνω δεν έχω ψάξει τι και πως...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-all.html