Επιδοτήσεις μόνο από . .Internet Explorer

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Thu May 5 15:37:14 EEST 2011

On 04/05/11 11:54, rouvas at mm.di.uoa.gr wrote:

[snip]

> Αυτό δεν προκύπτει από την προκήρυξη.
> Αν θυμάμαι καλά (δεν την έχω τώρα πρόχειρη την προκήρυξη) ζητά:
> 1) ένα σάιτ
> 2) ένα περιβάλλον για στρίμινγκ
> 3) περιβάλλον για τηλε-εκπαίδευση
> 4) περιβάλλον για τηλε-διασκέψεις
>
> Όλες οι άλλες διασυνδέσεις, όπως τις θυμάμαι, είναι είτε προεραιτικές είτε
> εμπίπτουν στην "Μελέτη Εφαρμογής", δλδ είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης.

Επειδή απ' ότι φαίνεται κανείς δε διάβασε προσεκτικά τις τεχνικές
προδιαγραφές του διαγωνισμού, θα επισημάνω ότι περιλαμβάνονται τα παρακάτω:

5) Ένα τοσοδούλι SAN (για single-site χωρίς replication μιλάμε στο
καλημέρα για 200Κ Euro)
6) Backup infrastructure (εύκολα 100K)
7) Desktop off-line εργαλεία επεξεργασίας δημοσιεύσεων (εδώ γελάμε)
8) Load balancers (content switches, υποψιάζομαι ότι πάνε για
Netscalers, στο νερό 60K)
9) Πληθώρα (πάνω από 10 πιθανότατα) mission-critical servers,
SAN-attached (3K Euro extra ανά server για 3 FC ports)

Φυσικά τα παραπάνω δεν είναι η εξαντλητική λίστα. Χωρίς να βάλουμε δράμι
analysis, consulting, development, integration - έχουμε ήδη σύνολο 420K
Euro.

Ας (ξαν)αρχίσουν οι troll-χοροί. Είναι στο αίμα μας η γκρίνια, ο
λαϊκισμός, η δακτυλοδειξία και το κουτσομπολιό. Επειδή είμαστε τραγικά
ζηλιάρηδες και καιροσκόποι.
DISCLAIMER: Η κριτική είναι 100% προσωπική μου άποψη, ας μη μπερδευτεί
με την στο-γόνατο οικονομοτεχνική ανάλυση πιο πάνω όπου σαφώς προσπάθησα
να είμαι αντικειμενικός.

Φιλικά,

Απόλλων