Επιδοτήσεις μόνο από . .Internet Explorer

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed May 4 10:32:28 EEST 2011

On 04/05/2011 07:19, Christos Ricudis wrote:

> Τους πραγματικους ορους υλοποιησης του εργου αμα θες τους συζηταμε. Δεν
> ειπα οτι ο προυπολογισμος αποκλειεται να ειναι φουσκωμενος. Ειπα οτι η
> κατασταση που παρουσιαζει ειναι εντελως διαφορετικη απο την "ΚΑΠΟΙΟΙ
> ΦΑΓΑΝΕ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΩΛΟSITE" απλοποιηση που ολοι μας
> διαβασαμε, ολοι μας πηραμε κατα γραμμα, και ουτε ενας (ενας!) καριολης
> δε βγηκε οχι για να υπερασπιστει το δικιο της προκυρηξης, αλλα να πει
> "Για καθηστε ρε παιδια, δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα".

Μην ταράζεσαι Ρικούδη! Να σου φέρω άλλο παράδειγμα.

Παλιότερα είχε τύχει να δω στο site κάποιου ότι κοστολογούσε την
υπηρεσία αναβάθμισης του wordpress και των plugins προς 250 δολάρια την
ώρα. Φαντάσου αυτόν να δουλεύει 8ωρο 20 μέρες το μήνα για ένα χρόνο:

  $250 * 8 * 20 * 12 = $480000

Ας μην προσπαθήσουμε να τον φανταστούμε να κοστολογεί κάτι πιο
περίπλοκο. Επανδρωμένη αποστολή στον Άρη θα μας βγει φτηνότερα!

Αυτό είναι το πρόβλημα της συγκεκριμένης αγοράς κατά τη δική μου την
άποψη. Αυτός που παρέχει μια υπηρεσία μπορεί να ζητήσει ότι θέλει. Και
το ζητάει. Ο πελάτης δεν έχει τη γνώση να καταλάβει ότι αυτό που
πληρώνει είναι υπερτιμημένο. Και πληρώνει και λέει και ευχαριστώ για την
φιλική τιμή.

Σε πάρα πολλές περιπτώσεις το κράτος δεν διαφέρει και πολύ από έναν
τέτοιον πελάτη λόγω του ότι πολλές αποφάσεις δεν λαμβάνονται από τους
κατάλληλους ανθρώπους.