Επιδοτήσεις μόνο από . .Internet Explorer

rouvas at mm.di.uoa.gr rouvas at mm.di.uoa.gr
Wed May 4 13:54:40 EEST 2011

Christos Ricudis wrote:

> Αυτο που καταλαβαινω εγω, ειναι οτι δεν προκειται απλα "για ενα site",
> αλλα για ολη την εσωτερικη μηχανοργανωση του κυκλωματος λειτουργιας της
> Βουλης.

Αυτό δεν προκύπτει από την προκήρυξη.
Αν θυμάμαι καλά (δεν την έχω τώρα πρόχειρη την προκήρυξη) ζητά:
1) ένα σάιτ
2) ένα περιβάλλον για στρίμινγκ
3) περιβάλλον για τηλε-εκπαίδευση
4) περιβάλλον για τηλε-διασκέψεις

Όλες οι άλλες διασυνδέσεις, όπως τις θυμάμαι, είναι είτε προεραιτικές είτε
εμπίπτουν στην "Μελέτη Εφαρμογής", δλδ είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης.

> Προφανως και θα βαλουμε διαβαθμισεις, γιατι οι διαβαθμισεις *μετρανε*.
>
> Γιατι αμα θες να το τραβηξουμε στα ακρα, δεν υπαρχει ουτε ενα εργο στο
> οποιο να μπορεσεις να δικαιολογησεις (ειδικα απ'την απεξω οπως ειμαστε
> εμεις τωρα) το τελευταιο ευρω. Τι παει να πει αυτο, οτι ολα τα εργα
> υποκρυπτουν λαμογιες; Εκτος αν ξεκινας μ'αυτη την παραδοχη και
> προσπαθεις να κολλησεις τα νουμερα στην παραδοχη, οποτε παντα καπως θα
> το καταφερεις.

Αν θυμάσαι, στο αρχικό μου μέιλ εστίασα περισσότερο στην έλλειψη ρεαλισμού
που διέκρινα τις προδιαγραφές (προφανώς κρίνοντας απέξω) και όχι τόσο στο
ποσό. Αναφορικά με το ύψος του προϋπολογισμού, όπως εξήγησα στο αρχικό
μέιλ, τον βρίσκω σχετικά δικαιολογημενο για περιβάλλον Δημοσίου (στη
λογική "τώρα που βρήκαμε παπά (κοκό), να φτιάξουμε ότι μπορούμε".

Αυτό δεν κάνει το έργο λιγότερο αλλοπρόσαλλο αναφορικά με τα, ενδεχομένως
τεχνηέντως αποκρυφθέντα, αναμενόμενα από τη Βουλή αποτελέσματα. Αν θες
σάιτ, βγάλε διαγωνισμό για σάιτ, μην βγάζεις διαγωνισμό για σάιτ που να
περιλαμβάνει από αντιγραφή DVD μέχρι μισθοδοσία.

Κανονικά, θα έπρεπε να υπάρχει κάτι σαν συντονιστικό κέντρο που να
προσαρμόζει τους επι μέρους διαγωνισμούς στην υπάρχουσα υποδομή και να
φροντίζει ώστε να αξιοποιείται καταλλήλως και όχι να προμηθευόμαστε κάθε
φορά από την αρχή σέρβερς, δίσκους και βάσεις δεδομένων. Σε αυτό το
κομμάτι εστιάζω, κυρίως, την σπατάλη.

Στο κάτω-κάτω, "από την απέξω" είμαι, "από την απέξω" θα κρίνω. Για να μην
δημιουργούνται υπόννοιες, οι διαγωνισμοί οφείλουν να είναι ξεκάθαροι,
αλλιώς θα κάνω εγώ ή εσύ τον Τειρεσία "τι ήθελε να πει ο ποιητής";

Αυτά, βέβαια, είναι συνήθης πρακτική των διαγωνισμών Δημοσίου, δεν
"φταίει" μόνο ο συγκεκριμένος.

-Στάθης