μπορώ να προκαλέσω droped packets στην ethX με sw?

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Thu Mar 24 09:22:56 EET 2011

On 03/22/2011 04:10 PM, Nick Demou wrote:

> είχα κάποιο τυχαίο πρόβλημα στο τοπικό δίκτυο (~70% packet loss στα
> ping μου). Συμπτωματικά πρόσεξα ότι την ίδια στιγμή το evince στο PC
> μου αργούσε δραματικά να ανοίξει pdf files που είχα ΤΟΠΙΚΑ στο ΔΙΣΚΟ
> ΜΟΥ. Όταν διόρθωσα το πρόβλημα τα ίδια τοπικά pdfs άνοιγαν κανονικά.

The Curse of Complex Distributed Systems.

Κι εκει που πας να τρεξεις κατι το οποιο επιφανειακα δεν εχει καμμια μα
καμμια απολυτως σχεση με δικτυο, διαπιστωνεις οτι βασιζεται σε ενα
framework το οποιο χρησιμοποιει καποια components που πατανε πανω σε
κατι βιβλιοθηκες που ετσι για την καλημερα αποφασισαν να κανουν resolve
το hostname του συστηματος απο τον nameserver του γειτονα η καποια
αναλογη αηδια.

Πραγμα το οποιο φυσικα λειτουργει αψογα οσο το δικτυο φαινεται reliable.
Τοσο αψογα, που ολοι ξεχνιουνται, και νομιζουν οτι δε φαινεται απλως
reliable, ειναι κιολας.