Re: μπορώ να προκαλέσω droped packets στην ethX με sw?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Mar 22 16:10:47 EET 2011

2011/3/21 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:

> Τι ακριβως θελεις να ελεγξεις πως θα συμπεριφερθει;

είχα κάποιο τυχαίο πρόβλημα στο τοπικό δίκτυο (~70% packet loss στα
ping μου). Συμπτωματικά πρόσεξα ότι την ίδια στιγμή το evince στο PC
μου αργούσε δραματικά να ανοίξει pdf files που είχα ΤΟΠΙΚΑ στο ΔΙΣΚΟ
ΜΟΥ. Όταν διόρθωσα το πρόβλημα τα ίδια τοπικά pdfs άνοιγαν κανονικά.
Μου έκανε εντύπωση η σύμπτωση και σκέφτηκα να την ελέγξω. Όντως χάρη
στη βοήθεια σας σήμερα που βρήκα 5 λεπτά το δοκίμασα και τελικά όταν
έχω μεγάλο packet loss όντως αργεί τραγικά και το evince. Πολύ
περίεργο!

_______________________________
ΥΓ
δοκίμασα τελικά με το tc+netem γιατί φάνηκε dead simple (τελικά ήταν
more or less simple)
για όποιον τον πιάσει η περιέργεια να το δοκιμάσει και δεν έχει
ξαναδεί το tc και το netem προσέξτε την διαφορά μεταξύ add και change
σε αυτές τις εντολές και σημειώστε ότι είναι αποτέλεσμα πειραματισμού
από έναν άσχετο. Δεν ξέρω τι κάνουν. Τις βρήκα ψιλό-μαντεύοντας.
You've been warned

    tc qdisc add dev eth1 root netem loss 50%
    tc qdisc change dev eth1 root netem loss 10%
    tc qdisc change dev eth1 root netem loss 0%
    tc qdisc del dev eth1 root netem