Re: Τι bash completion θα ήθελα

Fanourgakis Manolis mfanou at gmail.com
Thu Jan 13 17:02:25 EET 2011

2011/1/13 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> Θέλω το εξής:
>
> anthony at riggia:~$ cd foo<TAB>
>
> όπου αντί για cd θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε εντολή. Θέλω τότε να
> μου το συμπληρώσει με το
>
> anthony at riggia:~$ cd ~/personal/linux/ricudis/foogle
>
> επειδή αυτό περιέχει το "foo".
>
> Απ' ό,τι βλέπω με μια σύντομη ματιά, κάτι τέτοιο κάνει το apparix,
> αλλά με user-defined bookmarks. Εγώ δεν θέλω user-defined bookmarks,
> θέλω να κάνει περιοδικά index σε όλη τη home directory μου και να
> χρησιμοποιεί το index.

Αν χρησιμοποιείς screen, πάτα Ctrl-R και πληκτρολόγησε κάποιους
χαρακτήρες από το "cd ~/personal/linux/ricudis/foogle".

Η screen κάνει αναζήτηση find as you type προς τα πίσω στο ιστορικό
του shell και σου επιστρέφει την τελευταία εντολή που έδωσες και
περιέχει αυτούς τους χαρακτήρες.

Με σωστή επιλογή των χαρακτήρων αναζήτησης, και για τις εντολές που
περιέχουν χαρακτήρες που είναι λίγο-πολύ μοναδικοί, μπορεί να παίζει
πολύ όμορφα.

Αν και δεν είμαι σίγουρος ότι θες ακριβώς αυτό, μπορεί να βοηθήσει σε
αρκετές περιπτώσεις.

Το index στο home σου όπως λες, θέλεις να γίνεται με βάση τα
directories στα οποία πηγαίνεις ή γενικά σε όλα;