Den mount to cdrom

Stavros Giannouris stavrosg at gmail.com
Fri Jan 7 15:08:43 EET 2011

Στις 7/1/2011 2:11 μμ, ο/η Antonis Christofides έγραψε:
> Έχω ένα Ubuntu 10.10 (σε ppc, αν και δεν πιστεύω να παίζει ρόλο αυτό),
> που έχει προκύψει από upgrade του 10.04, του 9.10, ... κλπ., 5.10.
> Έχει την εξής γραμμή στο /etc/fstab (τη γράφω από μνήμης):
>
> /dev/hdc /media/cdrom0 udf,iso9660 user,noauto 0 0
>
> Παρουσιάζει τα εξής (νομίζω ήδη απ' όταν ήταν 10.04):
>
> 1) Όταν του χώνω ένα CDROM, δεν το κάνει mount αυτόματα, όπως κάνουν
> τα άλλα μου Ubuntu.
>
> 2) Όταν του λέω "mount /media/cdrom0", τότε κάνει mount και αμέσως
> unmount. Για να δω το cdrom πρέπει να του πω, π.χ.
>
> mount /media/cdrom0 && cd /media/cdrom0

> [...]

Εδώ και μερικές εκδόσεις, το Ubuntu (και όχι μόνο) δεν χρειάζεται να
έχει γραμμή στο /etc/fstab για να δουλέψει το automounting σε
ο,τιδήποτε. Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις την εν λόγω γραμμη στο fstab.
Επίσης ο χρήστης να είναι μέλος του group cdrom.

-S.