Den mount to cdrom

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sat Jan 8 21:02:49 EET 2011

>  Εδώ και μερικές εκδόσεις, το Ubuntu (και όχι μόνο) δεν χρειάζεται να
>  έχει γραμμή στο /etc/fstab για να δουλέψει το automounting σε
>  ο,τιδήποτε. Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις την εν λόγω γραμμη στο
>  fstab. Επίσης ο χρήστης να είναι μέλος του group cdrom.

No success. Έχει και κάτι άλλo κουλό: κάνω chgrp cdrom /dev/hdc, αλλά
όταν reboot το ξαναγυρίζει σε disk. Μάλλον κάτι παίζει με το udev.

Επειδή δεν πολυξέρω από udev & hal, μπορεί κάποιος να εξηγήσει περίπου
τη διαδικασία με την οποία το λειτουργικό "βλέπει" το cdrom, για να
ψάξω να βρω βήμα-βήμα πού είναι το πρόβλημα; Επειδή ούτε στο web
βγάζω άκρη, παρόλο που έχω ψάξει πολλές φορές.