Den mount to cdrom

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Jan 7 14:11:43 EET 2011

Έχω ένα Ubuntu 10.10 (σε ppc, αν και δεν πιστεύω να παίζει ρόλο αυτό),
που έχει προκύψει από upgrade του 10.04, του 9.10, ... κλπ., 5.10.
Έχει την εξής γραμμή στο /etc/fstab (τη γράφω από μνήμης):

/dev/hdc /media/cdrom0 udf,iso9660 user,noauto 0 0

Παρουσιάζει τα εξής (νομίζω ήδη απ' όταν ήταν 10.04):

1) Όταν του χώνω ένα CDROM, δεν το κάνει mount αυτόματα, όπως κάνουν
τα άλλα μου Ubuntu.

2) Όταν του λέω "mount /media/cdrom0", τότε κάνει mount και αμέσως
unmount. Για να δω το cdrom πρέπει να του πω, π.χ.

mount /media/cdrom0 && cd /media/cdrom0

Τότε συνήθως (αλλά όχι πάντα) προλαβαίνει να cd πριν unmount, και
μετά παραμένει mounted γιατί χρησιμοποιείται.

Γιατρέ, τι λέτε να είναι;