Απορία SQLite/Zotero

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Fri Jan 7 15:59:58 EET 2011

On 01/07/2011 01:55 PM, Antonis Christofides wrote:

> Εδώ και λίγους μήνες χρησιμοποιώ πολύ το Zotero, και έχω μέσα κι ένα
> σωρό προσωπικές σημειώσεις. Ανησυχώ λοιπόν για την αξιοπιστία του.
> Αυτή τη στιγμή το αρχείο zotero.sqlite είναι 13M με αυξητικές τάσεις,
> και δεν θέλω μια μέρα να μου πει «ξέρεις, η ΒΔ είναι corrupt». Γενικά
> πιστεύετε πως μπορώ να βασίζομαι στην sqlite;

Ναι.

Αν κανεις ενα "find ~ | grep -i sqlite" θα δεις οτι τη χρησιμοποιει
μπολικος κοσμος, ειχες ποτε προβληματα corruption με τη φωτιαλεπου η το
κεραυνοπουλο; (βεβαια και τα δυο παιζει να κανουν απο μονα τους
journaling).

Εμενα παντως δε μου δημιουργησε ποτε προβληματα αξιοπιστιας, σε μετριως
βαριες εφαρμογες. Οσο, εννοειται, δεν εχεις concurrency, πραγμα για το
οποιο εξαλλου δε σχεδιαστηκε.

Τωρα, οσον αφορα γενικοτερα τα δεδομενα σου, παιρνε κι ενα backupακι.
Εμενα μ'αρεσει οταν εχω κατι ευαισθητο, να το κανω και ενα plain ascii
dump ποτε ποτε, και backup το dump.