OT συζήτηση; Η σχέση με το linux, διαχείριση χρόνου και άλλα

Fanourgakis Manolis mfanou at gmail.com
Sun Feb 27 19:57:55 EET 2011

(Προωθώ την απάντηση και στη λίστα)

2011/2/27 Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>:

> Σκέφτηκες ποτέ πως είναι επίτηδες γραμμένο έτσι το partition table σε
> σχεδόν όλα τα usb sticks της αγοράς ώστε να μην μπορείς να ασελγήσεις
> πάνω του ?

Αυτό ομολογώ πως δεν το σκέφτηκα. Έχω ξαναπαίξει πάντως με το
partition table σε άλλο φλασάκι (π.χ. έχω φτιάξει 2-3 partitions, ένα
fat και άλλα κλπ) χωρίς προβλήματα. Δεν ήταν player όμως. Ίσως να
είναι αυτό, ή απλά να έτυχε.

> Στην προκειμένη, δεν μας είπες ακριβώς τί ήθελες να κάνεις. Να
> τελειώσεις το γρηγορότερο δυνατό για να βάλεις να ακούσεις μουσική ή
> να ψιλο-ανακαλύψεις τί περίπου παίχτηκε με το στικ ?

Στην προκειμένη περίπτωση, μάλλον απλά πήγαινα ...γυρεύοντας, γιατί
ήθελα να δοκιμάσω να βάλω ext2 στο φλασάκι, να δω πως θα πηγαίνει (-:
Προφανώς και ο player δε θα έπαιζε με το ext2, αλλά αυτό λύνεται
ξαναφτιάχνοντας το fat (αρκεί να μπορείς, φυσικά q-:)

> Είναι θέμα επιλογής. Τώρα βέβαια κάνεις φιλοσοφική εσωτερική αναζήτηση
> γιατί μάλλον κι εσύ δεν έχεις κατασταλάξει.

Ναι, έτσι φαίνεται. Προφανώς και δυστυχώς δε μπορείς να έχεις και την
πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Οπότε όπως λες είναι θέμα επιλογής
και προτεραιοτήτων την κάθε στιγμή.

> Με τον καιρό και με την εμπειρία θα μάθεις να το ισορροπείς αυτό,
> κυρίως μέσα από τη σωστή επιλογή των εργαλείων, ανάλογα που θες να
> εστιάσεις κάθε φορά.

Το ελπίζω. Όχι χωρίς προσπάθεια, φυσικά (-: