OT συζήτηση; Η σχέση με το linux, διαχείριση χρόνου και άλλα

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Feb 28 12:22:48 EET 2011

On 27/02/2011 15:38, Fanourgakis Manolis wrote:
> τελικά δοκίμασα με το gparted που τακτοποίησε την υπόθεση σε 3'
> (μαζί με το χρόνο για την εγκατάστασή του).

Δε λέω, άριστο το gparted, αλλά για τη συγκεκριμένη δουλειά νομίζω ότι
είναι καλύτερο να συνηθίσει κανείς κάποιο command-line εργαλείο, όπως
αυτά που ανέφερες παραπάνω, εκτός κι αν είναι απολύτως βέβαιος ότι
πάντοτε θα έχει την επιλογή του γραφικού περιβάλλοντος.

> Εν τω μεταξύ όμως έφαγα μερικές φλασιές, γιατί δε μου δούλευε το
> στικάκι σαν mp3 player και δυστυχώς το χρησιμοποιώ καθημερινά για να
> ακούω μουσική. Είμαι λιγάκι εξαρτημένος από αυτό.

Είμαι 99% βέβαιος ότι το λειτουργικό του στικ δεν υποστηρίζει partitions.

> Γενικά, μερικές φορές αναρωτιέμαι αν ο χρόνος που αφιερώνω στο
> πιγκουινάκι μου αξιοποιείται σωστά.

Με έχουν απασχολήσει πολλές φορές αντίστοιχα ζητήματα. Το συμπέρασμα που
κατέληξα είναι ότι δεν υπάρχει κανείς άλλος πλην του εαυτού μας που να
μπορεί να αποφανθεί για το πόσο καλά αξιοποιείται ο χρόνος που
αφιερώνουμε σε κάτι. Αν μπαίνουν στη μέση και θέματα ψυχαγωγίας ή
εργασίας ή εξειδίκευσης ή επιχειρηματικότητας κτλ, τότε το πράγμα
περιπλέκεται αφάνταστα.