dedicated server

tsapi tsapi at tsapas.gr
Mon Sep 27 16:14:30 EEST 2010

On 09/27/2010 12:51 PM, George Notaras wrote:

> Έχεις δίκιο για τα resources. Δεν ξέρω όμως τι επιβαρύνσεις και
> καθυστερήσεις υπάρχουν σε περιπτώσεις hardware failure.

Φαντάζομαι όμως ότι οι ίδιες καθυστερήσεις μπορεί να υπάρχουν και
στο vps σε περίπτωση hardware failure.. Όλα έχουν να κάνουν με το
customer support της εταιρείας που παρέχει..

Μέχρι στιγμής οι εμπειρίες μου με dedicated servers είναι πολύ
καλή (φτου, φτου). Έχω μαζί με έναν φίλο ένα server στη hetzner,
και δύο - τρία χρόνια τώρα δεν είχαμε κανένα πρόβλημα με το
customer support (και κανένα hardware failure επίσης!). Με την
xirvik οι πρώτες εμπειρίες μου είναι πολύ καλές. Μου "παρέδωσαν"
τον server σε 6-7 ώρες - είχαν κάνει ένα λάθος στο configuration
που τους είχα ζητήσει, τους έστειλα σχετικό email και σε ένα 4ωρο
το είχαν διορθώσει (επρόκειτο περί μεγάλης αλλαγής).

Θα δείξει.. :-)

tsapi..