dedicated server

George Miliotis (Corfiot) corfiot at elementality.org
Mon Sep 27 16:44:06 EEST 2010

 tsapi wrote:

> Φαντάζομαι όμως ότι οι ίδιες καθυστερήσεις μπορεί να υπάρχουν και στο vps
> σε περίπτωση hardware failure.. Όλα έχουν να κάνουν με το customer
> support της εταιρείας που παρέχει..

Το πρώτο που κάνω και στα VPS και στα dedi είναι να βάζω τα Smartmontools
και σία και να παρακολουθώ θερμοκρασίες. Το πιο συχνό πρόβλημα που είχα
ήταν ή δίσκος που χτυπάει ή προβλήματα στο data centre με διακοπές ρεύματος
και τον κλιματισμό. Το πρώτο το πιάνεις **ΚΑΠΩΣ** με το smart (λέω κάπως
γιατί είστε στρίγγλοι εδώ μέσα) και το δεύτερο το πιάνεις γιατί ανεβαίνουν
οι θερμοκρασίες. Συνήθως έχεις 5-10 λεπτά πριν καούν όλα ή τα κλείσουν,
οπότε συνδέεις με nagios και με το που βλέπεις το SMS....  login και
/root/emergency_backup_procedure engage. Ή το τρέχεις αυτόματα.

Εγώ πχ που έχω κυρίως joomla κόσμο, κάνω ένα γρήγορο export της DB και σε
δεύτερη φάση ένα rsync των /uploads με τον backup server.
Βέβαια εγώ είμαι και μπακάλης...

--Γ