dedicated server

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Sep 27 12:51:35 EEST 2010

On 27/09/2010 08:19, tsapi wrote:

> Πολύ ακριβό ρε παιδιά για τα resources και το bandwidth που προσφέρει!
>
> Και με τους dedicated servers δεν μπλέκεις με το hardware - τον
> παραλαμβάνεις με το λειτουργικό της επιλογής σου preinstalled..

Έχεις δίκιο για τα resources. Δεν ξέρω όμως τι επιβαρύνσεις και
καθυστερήσεις υπάρχουν σε περιπτώσεις hardware failure.

Η αλήθεια είναι ότι πριν αποφασίσω να νοικιάσω vps το έψαξα κι εγώ για
dedicated server, με την προϋπόθεση ότι θα έβρισκα ακόμη 1-2 άτομα με
τους οποίους θα στήναμε το μηχάνημα έτσι ώστε να έχει ο καθένας το δικό
του vps. Μετά από αρκετό ψάξιμο είχα βρει εταιρία και πακέτο και ήμουν
έτοιμος να ψάξω για άλλους 1-2 ενδιαφερόμενους, αλλά τελευταία στιγμή
αποφάσισα να επιλέξω την απ'ευθείας ενοικίαση virtual machine και νομίζω
ότι σωστά έπραξα, παρόλο που η διαφορά στα resources είναι πάρα πολύ
μεγάλη, όπως έγραψες.