Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun Sep 26 13:22:56 EEST 2010

On Sunday 26 September 2010, Christos Ricudis wrote:
> Η σχεση μου με τον Πανο ειναι καθαρα και μονο φιλικη. Εκτος απο εκεινη
> τη νυχτα. Αλλα ημασταν μεθυσμενοι.

Δεν θυμάμαι τίποτα, ούτε εγώ..

> Πες μου τοτε εσυ ρε Πανο ΕΝΑ αντικειμενικο κριτηριο με το οποιο μπορεις
> να κρινεις την υπαρχουσα κατασταση με το opengov. Αν υπαρχει, μονο ενα
> ειναι, και αυτο ειναι το κριτηριο του αποτελεσματος - "εγινε κατι το
> οποιο λειτουργησε θετικα;".
> Εγω βλεπω οτι εγινε και οτι συνεχιζει να γινεται. Θα μπορουσε να γινει
> καλυτερα; ναι, θα μπορουσε. Θα μπορουσε να γινει πιο ξεκαθαρα και με
> λιγοτερες εμπλοκες και παραγοντισμους; ναι, θα μπορουσε. Μπορει να
> αποτυχει; Ισως, αλλα *προσωπικα* νομιζω οτι ειναι νωρις να βγει ενα
> τετοιο συμπερασμα.

Πρέπει να περιμένουμε μία αποτυχία για να τους την πούμε μετά; Μπορεί και να
πετύχουν, βέβαια, και να βγούμε εμείς υπερβολικοί. Αλλά, με το θάρρος της
γνώμης μας (η -μου, αν θέλεις), τους τη λέμε όταν βλέπουμε ότι η προσπάθεια
κάπου χάνει.
Επίσης, δεν θέλω στο τέλος να γίνει το open source το εξιλαστήριο θύμα που θα
φορτωθεί μία πολιτική/κοινωνική/οικονομική αποτυχία.

> Γι αυτο ελεγα εξ'αρχης οτι ο υπερ-οπτιμισμος σε τετοια πραγματα κανει
> κακο. Και αναφερομαι περισσοτερο στους "τωρα που εχουμε επιτελους μια
> open-source κυβερνηση, ολα τα προβληματα θα λυθουν μονομιας".
> Εσυ απλα ειδες την κατασταση απο πιο κοντα απο οτι εγω, αρα ειναι λογικο
> να την κρινεις πιο αυστηρα.
Ναι, την κρίνω. Γιατί από την αρχή, ήθελα να βγεί κάποιο αποτέλεσμα (και όχι
χρηματικό, εννοείται).

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!