Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Sun Sep 26 12:14:02 EEST 2010

, P. Christeas wrote:

> [...]

Η σχεση μου με τον Πανο ειναι καθαρα και μονο φιλικη. Εκτος απο εκεινη
τη νυχτα. Αλλα ημασταν μεθυσμενοι.

> Δεν ξετρύπωσα κανέναν, ούτε έβγαλα κάποιο λαυράκι. Απάντησα στο Ρικούδι, που
> θέλει από την πολυθρόνα του να τα σχολιάζει όλα,

Ορθιος ημουν.

> πάντα με υποκειμενικά κριτήρια.

Πες μου τοτε εσυ ρε Πανο ΕΝΑ αντικειμενικο κριτηριο με το οποιο μπορεις
να κρινεις την υπαρχουσα κατασταση με το opengov. Αν υπαρχει, μονο ενα
ειναι, και αυτο ειναι το κριτηριο του αποτελεσματος - "εγινε κατι το
οποιο λειτουργησε θετικα;".

Εγω βλεπω οτι εγινε και οτι συνεχιζει να γινεται. Θα μπορουσε να γινει
καλυτερα; ναι, θα μπορουσε. Θα μπορουσε να γινει πιο ξεκαθαρα και με
λιγοτερες εμπλοκες και παραγοντισμους; ναι, θα μπορουσε. Μπορει να
αποτυχει; Ισως, αλλα *προσωπικα* νομιζω οτι ειναι νωρις να βγει ενα
τετοιο συμπερασμα.

Γι αυτο ελεγα εξ'αρχης οτι ο υπερ-οπτιμισμος σε τετοια πραγματα κανει
κακο. Και αναφερομαι περισσοτερο στους "τωρα που εχουμε επιτελους μια
open-source κυβερνηση, ολα τα προβληματα θα λυθουν μονομιας".

Εσυ απλα ειδες την κατασταση απο πιο κοντα απο οτι εγω, αρα ειναι λογικο
να την κρινεις πιο αυστηρα.

> Να απαντήσω επίσης ότι υπάρχουν κάποιοι που από "το τραπέζι της ΕΕΛ/ΛΑΚ" δεν
> κοίταξαν "να φάνε".. Δεν είναι όλοι ψωμόλυσσες.

Επιτελους και καποιος που το πιστευει - ειδικα σημερα που οι παντες
ασχολουνται με το ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος να ψοφησουν ολες οι
κατσικες ολων των γειτονων.

Οχι, δεν ειναι ολοι ψωμολυσσες, οπως δεν ειναι και ολοι κλεφτες, ολοι
επιορκοι, ολοι λαμογια, ολοι χαραμοφαηδες, κτλ κτλ κτλ. Η θεωρια της
συλλογικης ευθυνης ποτε και πουθενα δεν εκανε καλο.