Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun Sep 26 11:32:08 EEST 2010

On Sunday 26 September 2010, George Notaras wrote:

> Σίγουρα έχεις υπόψη σου κάποια γεγονότα και καταστάσεις που εγώ αγνοώ.

Προφανώς, ο κάθε ένας από εμάς έχει την δική του οπτική γωνία, γνωρίζει τα
πράγματα με τον τρόπο που αυτός μπόρεσε να δεί.

> ... αλλά απλά να εκφράσω την απορία μου γιατί ο Χρηστέας
> "ξετρυπώνει" μόνον όσους ασκούν θετική/ουδέτερη κριτική και όχι και
> όσους ασκούν αρνητική. Βέβαια το είπα μισοαστεία-μισοσοβαρά γιατί δεν
> μπορώ να ξέρω αν το μήνυμα στάλθηκε στα πλαίσια κάποιας οικειότητας που
> εγώ δεν γνωρίζω.
Δεν ξετρύπωσα κανέναν, ούτε έβγαλα κάποιο λαυράκι. Απάντησα στο Ρικούδι, που
θέλει από την πολυθρόνα του να τα σχολιάζει όλα, πάντα με υποκειμενικά
κριτήρια.

Όσο για την κριτική, "κωλοτούμπες" και μαγαζιά, παραπέμπω πάλι στο πρώτο μου
μήνυμα. Κάνω δημόσια και επώνυμα την κριτική μου, ως Πάνος και όχι ως hellug,
και κρίνομαι γι' αυτά που λέω. Μέχρι εκεί που θέλω να πώ, δεν μπορεί κανένας
να υποθέσει ότι ήθελα να πώ και κάτι άλλο, να θίξω κάτι που δεν έθιξα.

Ο σύλλογος, είναι άλλο πράγμα. Δεν ανακατεύτηκε ποτέ σ'αυτά τα πράγματα, ούτε
πρόκειται. Κάποια μέλη του διαπλέχτηκαν, είτε με τους "από εδώ", είτε με τους
"από εκεί". Άρα υπάρχει ακόμα ισορροπία.

Να απαντήσω επίσης ότι υπάρχουν κάποιοι που από "το τραπέζι της ΕΕΛ/ΛΑΚ" δεν
κοίταξαν "να φάνε".. Δεν είναι όλοι ψωμόλυσσες. Και πολύ απλά, αν ήθελα να
φάω, θα ήμουν μέσα σ'αυτούς που κλειδώνουν το Caps Lock και γράφουν κάθε μέρα
"μπράβο για την εξαιρετική σας προσπάθεια" στις εκεί λίστες.

> Όσο για τους λόγους για τους οποίους μπορεί να ασχολείται ο καθενας με
> το ελεύθερο λογισμικό και με ό,τι έχει σχέση μ'αυτό, είναι τόσοι πολλοί
> και πολύπλοκοι που, κατά τη γνώμη μου, δεν αξίζει να ξοδέψουμε χρόνο
> συζητώντας το. Παρατηρώντας κάποιος την πορεία των υπόλοιπων ανθρώπων
> πάντα βγάζει πολύ χρήσιμα συμπεράσματα, είτε θετικά είτε αρνητικά.

Γι' αυτό προτίμησα την lgu, γιατί το θέμα ήταν η ευρύτερη "στάση" του
ελεύθερου λογισμικού και αυτής της παρέας απέναντι στο μαύρο σύννεφο που
λέγεται "opengov".

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!