Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Sep 26 01:35:28 EEST 2010

On 25/09/2010 23:01, galas at tee.gr wrote:

> μπράβο ρε Γιώργο! Εμένα μου κάτι μου μυρίζει από τις "κωλοτούμπες" αυτές,
> και δεν είναι καθόλου ευχάριστη η μυρωδιά. Μου μυρίζει ότι στην
> "καθιέρωση" αυτού του "μαγαζιού" που λέγεται ΕΕΛ/ΛΑΚ έχει βάλει ένα χεράκι
> και ο HELLUG (και άλλοι βέβαια από ό,τι θυμάμαι) οπότε πώς να γίνει
> ειλικρινής και "σκληρή" κριτική. Βολεύουν οι εικαστικές παρατηρήσεις για
> τους "φωτογράφους του χωριού" και οι "σοβαρές" συζητήσεις περί "τεχνικών
> προδιαγραφών". Άσε, για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους, που από
> το τραπέζι της ΕΕΛ/ΛΑΚ όλο και κάτι μπορεί να πέσει για να μαζέψουμε κι
> [...]

Σίγουρα έχεις υπόψη σου κάποια γεγονότα και καταστάσεις που εγώ αγνοώ.
Επομένως, χρήσιμο θα ήταν να πω ότι ο σκοπός του παραπάνω μηνύματός μου
δεν ήταν να κρίνω αρνητικά όσους αναίρεσαν προηγούμενα σχόλιά τους (μέσα
στους οποίους κατά κάποιο τρόπο είμαι κι εγώ όσον αφορά τις
ημερομηνίες), αλλά απλά να εκφράσω την απορία μου γιατί ο Χρηστέας
"ξετρυπώνει" μόνον όσους ασκούν θετική/ουδέτερη κριτική και όχι και
όσους ασκούν αρνητική. Βέβαια το είπα μισοαστεία-μισοσοβαρά γιατί δεν
μπορώ να ξέρω αν το μήνυμα στάλθηκε στα πλαίσια κάποιας οικειότητας που
εγώ δεν γνωρίζω.

Όσο για τους λόγους για τους οποίους μπορεί να ασχολείται ο καθενας με
το ελεύθερο λογισμικό και με ό,τι έχει σχέση μ'αυτό, είναι τόσοι πολλοί
και πολύπλοκοι που, κατά τη γνώμη μου, δεν αξίζει να ξοδέψουμε χρόνο
συζητώντας το. Παρατηρώντας κάποιος την πορεία των υπόλοιπων ανθρώπων
πάντα βγάζει πολύ χρήσιμα συμπεράσματα, είτε θετικά είτε αρνητικά.