Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Sat Sep 25 23:45:01 EEST 2010

, galas at tee.gr wrote:

> μπράβο ρε Γιώργο! Εμένα μου κάτι μου μυρίζει από τις "κωλοτούμπες" αυτές,
> και δεν είναι καθόλου ευχάριστη η μυρωδιά. Μου μυρίζει ότι στην
> "καθιέρωση" αυτού του "μαγαζιού" που λέγεται ΕΕΛ/ΛΑΚ έχει βάλει ένα χεράκι
> και ο HELLUG (και άλλοι βέβαια από ό,τι θυμάμαι) οπότε πώς να γίνει
> ειλικρινής και "σκληρή" κριτική. Βολεύουν οι εικαστικές παρατηρήσεις για
> τους "φωτογράφους του χωριού" και οι "σοβαρές" συζητήσεις περί "τεχνικών
> προδιαγραφών". Άσε, για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους, που από
> το τραπέζι της ΕΕΛ/ΛΑΚ όλο και κάτι μπορεί να πέσει για να μαζέψουμε κι
> [...]

ΟΚ, να τα πουμε :

1) Το οτι μπορει η ΕΕΛ/ΛΑΚ να εγινε το οχημα που σε συνδιασμο με τις
καταλληλες συνθηκες επετρεψε σε καποιους να το παιξουν καριεριστες και
παραγοντες της πληροφορικης, ενδεχομενως να ειναι ενα γεγονος - αλλα δεν
ηταν η ΕΕΛ/ΛΑΚ η *αιτια* γι'αυτο - θα το εκαναν ουτως η αλλως με τον ενα
η τον αλλο τροπο.

2) Το οτι η ΕΕΛ/ΛΑΚ προωθει το open source, ειναι επισης ενα γεγονος.

3) Το οτι ο hellug συμμετεχει, εχει βοηθησει και εχει βοηθηθει απο την
ΕΕΛ/ΛΑΚ ειναι επισης γεγονος.

4) Οσο για το τραπεζι, σορρυ κιολας αλλα δε βλεπω και κανενα μεγαλο
τραπεζι. Εξαλλου τα μεγαλα τραπεζια στην Ελλαδα δε στρωνονται στην
πληροφορικη, καλως η κακως. Τωρα, αμα θελετε να συζηταμε και για τυχον
ψιχουλα - ειναι της μοδας - να το κανουμε, αλλα στην τελικη με εικασιες
θα μιλησουμε, και δε βλεπω ουτε λογο ουτε νοημα.

5) Η ΕΕΛ/ΛΑΚ θα δημιουργουταν ειτε με τον hellug ειτε χωρις αυτον.
Προσωπικα προτιμω το με - εστω και μονο για το λογο οτι κανεις δε μπορει
να μας πει "εσεις ειστε στην απεξω, τι μιλατε".

6) Σιγα τη σπουδαια κριτικη που θα καναμε και σιγα το αποτελεσμα που θα
ειχε, για να χρειαστει καποιος να μας γλυκανει λογω συμμετοχης στην
ΕΕΛ/ΛΑΚ. Αυτο ειναι αρμοδιοτητα εκχωρημενη στον Greeklug :P