Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο

galas at tee.gr galas at tee.gr
Sat Sep 25 23:01:52 EEST 2010

> Δηλαδή για όλους τους υπόλοιπους που έκαναν κάποιο αρνητικό σχόλιο (και
> μετά αυτοαναίρεσαν) δε σου μύρισε τπτ;
>
> Ας μην τρελαινόμαστε ρε παιδιά...
>
> :-)

μπράβο ρε Γιώργο! Εμένα μου κάτι μου μυρίζει από τις "κωλοτούμπες" αυτές,
και δεν είναι καθόλου ευχάριστη η μυρωδιά. Μου μυρίζει ότι στην
"καθιέρωση" αυτού του "μαγαζιού" που λέγεται ΕΕΛ/ΛΑΚ έχει βάλει ένα χεράκι
και ο HELLUG (και άλλοι βέβαια από ό,τι θυμάμαι) οπότε πώς να γίνει
ειλικρινής και "σκληρή" κριτική. Βολεύουν οι εικαστικές παρατηρήσεις για
τους "φωτογράφους του χωριού" και οι "σοβαρές" συζητήσεις περί "τεχνικών
προδιαγραφών". Άσε, για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους, που από
το τραπέζι της ΕΕΛ/ΛΑΚ όλο και κάτι μπορεί να πέσει για να μαζέψουμε κι
εμείς...