[DECIDED]: όταν οι δίσκοι κάνουν σιωπηλά λάθη τι μας σώζει?

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Sep 21 10:44:16 EEST 2010

On 20/09/2010 12:20, Nick Demou wrote:

> 1) σταμάτησα να κάνω compression τα backups μου (διότι σύμφωνα με
> μελέτη του CERN ένα corrupted bit κατα 98-99% προκαλεί απώλεια
> ολόκληρου του αρχείου)

Νίκο, δεν ξέρω για τι μεγέθη data μιλάς, αλλά έχεις σκεφτεί τη λύση να
κάνεις off-site backups στο cloud (φυσικά compressed και encrypted), πχ
Amazon S3 ή Rackspace Cloudfiles; Πιστεύω πως έτσι δεν θα σε
ξαναπασχολήσει το θέμα hardware failures. Προσωπικά χρησιμοποιώ το S3
δοκιμαστικά (τα αποθηκευμένα data δεν ξεπερνούν το 1GB) εδώ και κανένα
δίμηνο κάνοντας χρήση του duplicity και ενός wrapper script και μπορώ να
πω ότι είμαι ευχαριστημένος από το πώς λειτουργεί το όλο σύστημα. Τα
συνολικά έξοδα έχουν κυμανθεί από 12-18 cents/μήνα, χωρίς να έχω κάνει
ποτέ full restore. Στην περίπτωση αυτή θα χρεωνόμουν και τo
data-transfer-out.

Όσον αφορά το compression που αναφέρεις, νομίζω ότι δεν θα αντέξεις πολύ
χωρίς αυτό :-) (εξαρτάται βέβαια από τι data κάνεις backup και πόσο
μέγεθος έχουν)

My 2 cents