Re: όταν οι δίσκοι κάνουν σιωπηλά λάθη τι μας σώζει?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Sep 17 00:37:27 EEST 2010

2010/9/15  <rouvas at di.uoa.gr>:

> Πράγμα που σημαίνει, ότι δεν είχες αντίγραφα αρκετά πίσω στον χρόνο και
> ότι δεν έκανες checksumming. Ποιος κάνει θα μου πεις και θα'χεις και
> δίκιο!

είχα αρκετά αντίγραφα (7 ημερήσια, 4 εβδομαδιέα, 1 πριν 6 μήνες) και
δεν έκανα checksumming το οποίο όμως και να το έκανα δεν θα με
βοηθούσε γιατί το corruption δεν "χτύπησε" τον δίσκο με τα backups
αλλά τον main δίσκο.

Το καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο να το πιστέψετε αλλά τώρα που έχω δει
αρκετές ξεκάθαρες αναφορές στο ίδιο πρόβλημα εκεί έξω θα το ξαναπω:

"άλλα έγραψε στον δίσκο στο block N το λειτουργικό σύστημα και άλλα
διάβασε λίγο αργότερα χωρίς να πάρει κάποιο error message από τον
δίσκο ή τον RAID controler"