[OT] mini-itx κουτί

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Thu Sep 16 18:06:35 EEST 2010

 Σταύρο ευχαριστώ για την ενημέρωση. Σίγουρα χωράει η standard PCI κάρτα
έτσι;
Προβληματίζομαι ως προς το τροφοδοτικό για την απόδοση, αυτό που
αναφέρουν συνήθως με τον όρο efficiency xx%.
Από κατανάλωση τό `χεις μετρήσει; Μήπως δηλαδή είναι overkill τα 120W,
και μήπως αυτά τα «κλασικού τύπου» τροφοδοτικά, καίνε ρεύμα από μόνα
τους πολύ περισσότερο από τα εξωτερικού τύπου. Διότι κι`εγώ για "always
on" το θέλω, οπότε έχει σημασία πόσο καίει/αποδίδει.
Έχει κάνει κάποιος τέτοιες συγκρίσεις;