[OT] mini-itx κουτί

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Thu Sep 16 20:12:31 EEST 2010

 on 09/16/2010 06:44 PM Stavros Kalapothas wrote the following:
> Χμμμ, τώρα που το κοίταξα είναι τόσο στενό και τόσο αποκλειστικό για m-itx board, που δεν έχει χώρο για pci card (εφόσον θέλεις πρόσβαση έξω από το σασί) αλλιώς εσωτερικά με κάποιον riser την χωράει!

Για PCI με riser μιλάω κι`εγώ. Πρέπει να την χωράει τσίμα τσίμα, διότι
είναι 6,5cm το ύψος του κουτιού, έτσι δεν είναι;
> Τώρα αυτό με την απόδοση που λες, εγώ το ήθελα να είναι 120W(σε σχέση με κάτι μικρότερα σε W ειδικά εξωτερικά) για να μην έχω πρόβλημα με τους δίσκους κλπ,  μπορείς να βάλεις κάτι φτηνά watt-o-meter που κυκλοφορούν στα καταστήματα με ηλεκτρονικά για να το ψάξεις πιο λεπτομερώς με τις καταναλώσεις.
Ναί έχω πάρει ένα ήδη τέτοιο που μετράει τα watt, αλλά το θέμα είναι ότι
άν το δοκιμάσω αφού πάρω το κουτί θα είναι αργά. ;-)
Έχω βρεί αυτό, λίγο πιό φαρδύ αλλά το ίδιο ύψος με το δικό σου. Δεν ὲχει
άνοιγμα για CD/DVD, αλλά δεν με πειράζει.
Ρώτησα και τον κατασκευαστή, αλλά μου είπε ότι δεν χωράει PCI. Τώρα τί
παίζει τελικά, αφού είναι ίδιο ύψος με το δικό σου, δεν ξέρω. Πιστεύω
ότι χωράει, και είναι μάλλον θέμα PCI riser και I/O backplate. Υπάρχουν
κάτι flexible με καλώδιο δηλαδή, σαν αυτό:
http://cgi.ebay.com/Flex-Ribbon-PCI-Riser-Card-1U-2U-Server-Chassis-/350345521239?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5192386857
http://cgi.ebay.com/Casetronic-Dual-PCI-Riser-extender-card-/170540935445?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b5082915
Οπότε βάζεις την κάρτα με λίγο επέμβαση στο κουτί, όπως θέλεις, ακόμα
και εξωτερικά ... :-P