Περίεργος ηλεκτρονικός ήχος από τον υπολογιστή

jack gurulian jack.gurulian at gmail.com
Thu Sep 16 19:50:29 EEST 2010

Ίσως φταίει κάποιος χαλασμένος driver. Κι εγώ έχω
πρόβλημα με τη network card μου (driver: iwlagn)
όπου στους kernel 2.6.33 και 2.6.35 είναι
χαλασμένος ο driver και με πετάει κάθε φορά που
κατεβάζω κάποιο σχετικά μεγάλο αρχείο. Στο 2.6.34
και πριν το 2.6.33 δούλευε τέλεια όμως. Θα
πρότεινα να γυρίσεις στον προηγούμενο kernel,
στον οποίο δεν έκανε θόρυβο. Σίγουρα το να τον
κάνεις compile (αν δεν τον βρεις σε κανα ξεχασμένο
repo) θα πάρει λιγότερο χρόνο απ'το να δοκιμάζεις
ένα-ένα τα μέρη του υπολογιστή να δεις ποιο κάνει
θόρυβο!