multi-window screen από γραμμή εντολών

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Thu Sep 16 11:03:08 EEST 2010

> Όχι δεν έχεις άδικο, δικό μου πρόβλημα είναι. Το περίεργο είναι ότι
> ενώ του
> έχω δηλώσει προεπιλεγμένη κωδικοποίηση utf8 για εισερχόμενα και
> εξερχόμενα,
> αυτό «ακούει» τη ρύθμιση "Προβολή > Κωδικοποίηση χαρακτήρων > Ελληνικά
> (ISO-8859-7)". Δεν έχω καταλάβει εγώ κάτι ή πρόκειται για bug?

Δηλαδή ενώ έχεις προεπιλεγμένη κωδικοποίηση εξερχομένων σε UTF8, όταν
_συνθέτεις_ ένα μήνυμα στο Προβολή > Κωδικοποίηση χαρακτήρων σου λέει
iso8859-7; Περίεργο αν είναι έτσι. Επίσης περίεργο είναι ότι το subject
σου το κάνει encode σε UTF8 ενώ το κείμενο σε UTF8 που το δηλώνει όμως
στους headers ως iso8859-7. Ποιον mailer χρησιμοποιείς; Παίξε λίγο
στέλνοντας email στον εαυτό σου και βλέποντας τους headers, ώσπου και το
subject να είναι σε UTF8 και το κείμενο να λέει και να είναι UTF8.

> Τα παραπάνω που λες είναι σωστά και έστω ότι τα κάνω και όλα καλά.
> Αποσυνδέομαι λοιπόν και μετά από τρεις μέρες συνδέομαι και πάλι και
> διαπιστώνω
> ότι το screen session δεν υπάρχει πλέον (έχει συμβεί παλιότερα, αλλά
> επειδή
> έτρεχα μόνο ένα screen window, δεν το έψαξα παραπάνω). Θα πρέπει να
> "σετάρω"
> το session και πάλι με το χέρι, ενώ θα ήθελα να μπορώ να το επαναφέρω
> - εδώ
> μπαίνει το «αυτόματα» :)

Σε αυτό που λες για το screen κάτι άλλο θα είχε γίνει - reboot το
μηχάνημα στο ενδιάμεσο; Τότε χάνεται το screen.
Δοκίμασε ακριβώς αυτό που σου έγραψα με το CTRL-A D για να κάνεις detach
και να συνεχίσουν να τρέχουν τα windows του screen σου, και μετά όταν
θέλεις να το ξανανοίξεις δίνεις 'screen -r' και πες αν όλα έπαιξαν όπως
τα θέλεις. Δεν έχει επίσης σημασία αν έχεις μόνο ένα screen window.