multi-window screen από γραμμή εντολών

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Thu Sep 16 10:26:34 EEST 2010

στις 16/09/2010 09:19 πμ, O/H Γιώργος Πάλλας έγραψε:

> Άσχετο καταρχήν, αλλά το icedove καθώς πατάω reply στο mail του Σπύρου,
> μου βγάζει το παράθυρο σύνταξης της απάντησης γεμάτο μπαρμπούτσαλα.
> Βλέπω στο source ότι είναι δηλωμένο ως iso8859-7 ενώ είναι UTF-8. Αν δεν
> έχω άδικο, Σπύρο σε παρακαλώ διόρθωσέ το ;-)

Όχι δεν έχεις άδικο, δικό μου πρόβλημα είναι. Το περίεργο είναι ότι ενώ του
έχω δηλώσει προεπιλεγμένη κωδικοποίηση utf8 για εισερχόμενα και εξερχόμενα,
αυτό «ακούει» τη ρύθμιση "Προβολή > Κωδικοποίηση χαρακτήρων > Ελληνικά
(ISO-8859-7)". Δεν έχω καταλάβει εγώ κάτι ή πρόκειται για bug?

> Τώρα για αυτό που λες, αν και δεν είμαι σίγουρος τί ακριβώς εννοείς με
> το αυτόματο άνοιγμα του screen με τις εφαρμογές, υπάρχει η δυνατότητα
> στο screen να κάνεις disconnect το session της πατώντας CTRL-A D, και
> μετά όταν θέλεις να ξανασυνδεθείς πάνω της δίνεις την εντολή screen -r
> oπότε ξανανοίγουν όλα αυτόματα, ή καλύτερα τα ξαναβλέπεις γιατί τόση ώρα
> τρέχαν στο background.

Τα παραπάνω που λες είναι σωστά και έστω ότι τα κάνω και όλα καλά.
Αποσυνδέομαι λοιπόν και μετά από τρεις μέρες συνδέομαι και πάλι και διαπιστώνω
ότι το screen session δεν υπάρχει πλέον (έχει συμβεί παλιότερα, αλλά επειδή
έτρεχα μόνο ένα screen window, δεν το έψαξα παραπάνω). Θα πρέπει να "σετάρω"
το session και πάλι με το χέρι, ενώ θα ήθελα να μπορώ να το επαναφέρω - εδώ
μπαίνει το «αυτόματα» :)

Ουσιαστικά αυτό που ψάχνω είναι η λειτουργίες "save session" και "restore
session" (ή "save windows" και "restore windows")

- --
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

- --
gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-all.html