multi-window screen από γραμμή εντολών

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Thu Sep 16 11:18:17 EEST 2010

στις 16/09/2010 11:03 πμ, O/H Γιώργος Πάλλας έγραψε:

> Δηλαδή ενώ έχεις προεπιλεγμένη κωδικοποίηση εξερχομένων σε UTF8, όταν
> _συνθέτεις_ ένα μήνυμα στο Προβολή > Κωδικοποίηση χαρακτήρων σου λέει
> iso8859-7; Περίεργο αν είναι έτσι. Επίσης περίεργο είναι ότι το subject
> σου το κάνει encode σε UTF8 ενώ το κείμενο σε UTF8 που το δηλώνει όμως
> στους headers ως iso8859-7. Ποιον mailer χρησιμοποιείς; Παίξε λίγο
> στέλνοντας email στον εαυτό σου και βλέποντας τους headers, ώσπου και το
> subject να είναι σε UTF8 και το κείμενο να λέει και να είναι UTF8.

Είμαι με icedove 3.0.7 από debian (sidux - τώρα aptosid)
Ναι, όντως είναι περίεργο. Θα το δω όπως λες

> Σε αυτό που λες για το screen κάτι άλλο θα είχε γίνει - reboot το
> μηχάνημα στο ενδιάμεσο; Τότε χάνεται το screen.

Ίσως είχε γίνει κάτι τέτοιο...

> Δοκίμασε ακριβώς αυτό που σου έγραψα με το CTRL-A D για να κάνεις detach
> και να συνεχίσουν να τρέχουν τα windows του screen σου, και μετά όταν
> θέλεις να το ξανανοίξεις δίνεις 'screen -r' και πες αν όλα έπαιξαν όπως
> τα θέλεις. Δεν έχει επίσης σημασία αν έχεις μόνο ένα screen window.

Ακριβώς αυτό λέω. Αυτή τη στιγμή έχω  κάνει ακριβώς αυτό. Έχω ένα screen
session, με τρία window που τρέχουν τρία torrent. Έχω σετάρει και title σε
κάθε window και έχω κάνει detach.

Αν λοιπόν ο server κάνει reboot, πως μπορώ να επαναφέρω εύκολα το παραπάνω
σεταρισμένο μου session? Δεν υπάρχει άλλος τρόπος παρά να το ξανα-σετάρω με το
χέρι;

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-all.html