multi-window screen από γραμμή εντολών

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Thu Sep 16 09:19:00 EEST 2010

On 09/16/2010 01:23 AM, Σπύρος Γεωργαράς wrote:
> Άλλη μια δυσκολία :)
>
> Αυτήν την φορά με την screen. Η κατάσταση: συνδέομαι μέσω ssh στο
> hellug, και
> τρέχω σε screen τρία window με ένα torrent client στο καθένα. Κανένα
> πρόβλημα
> όταν το κάνω με το χέρι.
>
> Θα ήθελα όμως να μπορώ με μία εντολή (π.χ. screen xxxx yyyy ... ) να
> ανοίγω
> την screen με τα τρία window και τις εφαρμογές «αυτόματα»
>
> Υπάρχει τέτοια δυνατότητα;

Άσχετο καταρχήν, αλλά το icedove καθώς πατάω reply στο mail του Σπύρου,
μου βγάζει το παράθυρο σύνταξης της απάντησης γεμάτο μπαρμπούτσαλα.
Βλέπω στο source ότι είναι δηλωμένο ως iso8859-7 ενώ είναι UTF-8. Αν δεν
έχω άδικο, Σπύρο σε παρακαλώ διόρθωσέ το ;-)

Τώρα για αυτό που λες, αν και δεν είμαι σίγουρος τί ακριβώς εννοείς με
το αυτόματο άνοιγμα του screen με τις εφαρμογές, υπάρχει η δυνατότητα
στο screen να κάνεις disconnect το session της πατώντας CTRL-A D, και
μετά όταν θέλεις να ξανασυνδεθείς πάνω της δίνεις την εντολή screen -r
oπότε ξανανοίγουν όλα αυτόματα, ή καλύτερα τα ξαναβλέπεις γιατί τόση ώρα
τρέχαν στο background.